torsdag 7 augusti 2008

Vi ses på söndag!

Ikväll efter jobbet åker jag och pojkvännen till Göteborg och Way Out West. Det ska bli fantastiskt roligt! Konsertmässigt ser jag mest framemot Håkan Hellström och Franz Ferdinand. Det ska också bli roligt att se Broder Daniels sista konsert och Neil Young för att han är Neil Young. Familjen hade jag också gärna velat se, men det är en klubbspelning så vi får se hur mycket som hinns med. Det blir nog ingen kulinarisk resa, men jag tar med kameran och lovar att skriva några rader om festivalmaten när jag kommer hem. Någon spännande hittar man väl alltid...

Ha en bra helg allihopa, och så hoppas jag att ni är tillbaka när jag är tillbaka!
Bild från wayoutwest.se

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Hoppas ni får en trevlig helg. Du kan ju hålla ett öga på min systeryster som är där och lever loppan :P.

M. sa...

du får ha en underbar helg i götet och hoppas att du får bra väder:)

Anonym sa...

åh, den som fick fara till göteborg och gå på way out west (vill också!). hoppas att ni har det så roligt!

Anonym sa...

hälsa broder daniel från mig! ;)