måndag 28 juli 2008

Svalka

Vädret ser redan fantastiskt ut och jag ska alldeles snart dra på mig löparskorna innan det blir olidligt varmt. Först tänkte jag bara tipsa om bästa grejen i värmen. Jag är en sucker för Cola Light (rena rama giftet, jag vet, men det är ju så gott!) och igår blev jag så nyfiken på hur det skulle smaka om man blandar det med ett annat gift - Fun Light med jordgubbssmak. Sagt och gjort, i med Fun Light, cola, och som grädden på moset - massor med frysta hallon och vinbär. (Frysta bär istället för isbitar är verkligen en hit i största allmänhet tycker jag.) Det var riktigt gott faktiskt! Inte värsta lyxdrinken kanske, men som ett lite roligare sätt att svalka sig var det utmärkt. Dessutom var det väldigt mumsigt att äta upp bärmoset på bottnen när drickan var slut...

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Han pluggar i Uppsala, så det blir väldigt skönt att flytta dit upp :)