söndag 27 juli 2008

Gå ut med er!

Jag gör som så många andra - skyller det lite skrala inläggsutbudet på vädret. Helt bisarrt perfekt sommarväder, jag tänker INTE spendera dagarna framför datorn och det antar jag att inte ni heller gör. Idag till exempel, började det hela med frukost på uteplatsen: söndagstidning, yoghurt med röda vinbär och müsli, ett päron, frukt- och nötbröd och te. Sen fortsatte det med pastasallad (för hundrade gången i ordningen de senaste dagarna - men mums vad gott det är när solen skiner!) och vattenmelon vid havet. Nu är jag varm och go och måste sätta igång att städa lite här hemma. Det är fler saker än bloggen som blir lidande när man bara vill vara och aldrig gå in. Vi får nästan hoppas att det börjar regna snart!

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Idag har jag knappt orkat vara ute. Min arma kropp blir lidande och jag drabbas av vätskebrist. Då är datorn en trevlig vän =P.

Vad härlig din frukost såg ut! Håller med om att pastasallad inte slår fel när värmen slagit till.

Rebecca sa...

Svar: Jag gillar sol och värme, men min undervikt gör att jag måste vara lite försiktig. Så idag har det mest blivit glass inomhus, men med fönstret vidöppet. Trevlig kväll!

lina sa...

Nej, inte regn ännu tack! Älskar värmen. men håller med om att det är mkt man inte hinner med pga den!