söndag 24 augusti 2008

Hemma och alldeles slut

Nu är jag hemma igen. Givetvis glömde jag kameran så några bilder blir det inte. Jag har i alla fall lagat lasagne i långpanna (två stycken!), gjort flera kilo klyftpotatis, stekt fläskkkotletter/quornfiléer/kalkonbiffar till femton personer och kokat världens största gryta ris. Bland annat. Dessutom fick jag med mig två stora pappkassar överbliven mat hem - två skogaholmslimpor bland annat och åh, så gott det är med ost, upptäckte jag. En mycket lyckad helg har det varit, inte bara på matfronten. Kurs är trevligt i allmänhet, och den här i synnerhet! Nu är jag dock så fantastiskt trött att jag skulle kunna somna stående. Lite cola och choklad och film i soffan får avsluta kvällen, så är jag fit for fight inför sista sommarlovsveckan som börjar imorgon!

Inga kommentarer: